Kızlar ben bekarlığımdan beri demir eksikliği problemi yaşıyorum ne kadar ilaç tedavisi olsam da fayda etmedi en son doktorum bana senin bağırsaklarında sızıntı var o yüzden ilaçla tedavi olmuyor dedi. Şimdi de kan tahlili verdim haftaya doktoruma kontrolüm var. Değerlerime baktım demir depolarım komple boşalmış bebeğime bi zararı olur mu 🥺 Bu durumu yaşayan oldu mu hiç