Bizde de kan uyuşmazlığı var 8. Haftamda biraz kanama yaşayınca acile gittim ultrasonda kanama alanı görmediler ama ne olur ne olmaz diye bir gece yatış verdiler ve kan uyuşmazlığı iğnesi oldum.Şimdi 24 haftalık olduk 28.haftada tekrar iğne olucam bir sıkıntı yok çok şükür🥹 doğduğunda da bebeğin kan grubuna bakılıyormuş eğer anneyle aynıysa gerek olmuyormuş ama aynı değilse o zaman da iğne yapıyorlarmış doktorum böyle anlattı bana