Doktorlar mecbur kalmadıkça uyutmak için bile olsa zaditen damla vermiyorlar. Benm oğlumda da kullandm alerjik ki hala devam ediyorum böcek ısırıklarinda. Yani doktoruma güvenim tamdı. Kullan diyince ne kadar diyorsa kullanıyordum. Benm oğlum da kolikti