sonbahar_2322 aybalasmom Aynı ara ara uyur gibi oluyor bı yere gitme niyet etsem basıyor bağırtıyı ağlıyor sürekli uyanıyor
aybalasmom sonbahar_2322 bunlar hissediyor. Beşiğin başından ayrılınca başlıyor süt bile sağamıyorum onun yüzüne
sonbahar_2322 aybalasmom Bencede hissediyorlar Ben genelde yemek ve iş için gidince uyanıyor ağlıyor sanki evi terk ettim arada bı oda var ancak Aynı oda içersindeyken de aynı yer değiştirim ağlar
aybalasmom sonbahar_2322 ahajsjfjg suya girdikçe alışırız herhalde ne diyim 🤭 akşam çileden çıkıyorum ben onun dışında iyiyim🥲
sonbahar_2322 aybalasmom 😁🤭Bende aynim canım sabır diyorum her seferde Psikoloji mental sağlık gitti bende bende iyim heralde susturmaya çalıştıkça daha çok bağırıyor benimki duzelcez bı gün umarım
sonbahar_2322 aybalasmom Aynısı canım bide benimki pusete alıştı için ondan yatmak için ağlıyor beşik istemiyor
aybalasmom sonbahar_2322 uyurken insan pusette bırakamıyor haklısın. Kaç saattir kucağımdaydı şimdi pusete koydum uyandı 🥲
aybalasmom sonbahar_2322 emziğini verdim bi yarım saat idare etse yeter belim omzum mahvoldu güzel bi dinlenmeye masaja ihtiyacım var 🥲 ay maşallah güzelce uyusun dinlensin kızçenn
sonbahar_2322 aybalasmom Canım uyandı tkr bunlar bizim kalkmamizi bekliyorlar yerimden kalktim uyandı kolum koptu puset beşik salamaktan
Baklavaseverim sonbahar_2322 Benim bebeğime 5 aylıkken yazdılar 7,5 aylık 8 olmasına 1 hafta var düzenli kullanıyoruz her gün senin ki çok küçük ama bir zararı olsa doktor yazmazdı herhalde 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
sonbahar_2322 Baklavaseverim Valla aklım karıştı iyiyce başka doktor da sorum öyle vercem daha küçük bişey olur diye korkuyorum
Baklavaseverim sonbahar_2322 Sor çünkü hatırlıyorum da yavaş yavaş o aylar da doktorlar önermemişti ne için yazıldı zaditen hatta 5. Ay da bile mecbur kalmadıkça kullanma dediler kan da alerjisi yüksek çoklu besin alerjisi var diye mecbur kullanıyoruz