Uzun bir aradan sonra yeniden ben🥰 3 kez kimyasalın ardından 5+3 hamileyim. 4+6 da kalp atışını duyduk🥰 bat 15 kasım 17 kasım test yaptım pozitif çıktı soluğu doktorumda aldım keseyi gördük aynı gün kan verdim 658 çıktı. 20 kasım tekrar kan verdim 1854 çıktı. Hiç yasamayacak mısım gibi hissediyordum ama çok şükür. Çarsamba günü doktor kontrolüm var kese gelişimine bakacağız. Kalp atısını duyar mıyız acaba? 6+1 olacak