LadyX Günaydın Canım Anneler 🥰 Çok merak ediyorum sizler eşlerinizle nasıl tanıştınız? Tek cümleyle anlatabilir misiniz? Ben başlıyorum 🤭 “Eşim, ev arkadaşımın ona karşı olan ilgisinden habersiz, bana ulaşmak için onunla iletişim kuruyordu.”
Senacanblt_ LadyX her anlatışımda kadere ve alın yazısına inandığım bir hikaye bizimki 🥹❤️ Biz kocamla çocukken 3 yaş civarı falanmış oyunlar oynuyormuşuz arkadaşmışız seneler geçince tesadüfen birbirimizi bulduk ama bilmiyorduk zamanında tanıdığımızı ve ailelerimiz de öğrenince şaşırdılar hatta abileri falan benim baya bebekliğimi biliyorlar 🥹💖💋
benimoglum LadyX En yakın arkadaşımla evliydi evlilikleri sorunluydu . Benimle dertlesiyordu sonra çok samimi olunca biz evlenelim dedik 🤣 cok şükür 2 sene oldu 🥰
mevasibel cakirbebek biz de lise 1 den beri sınıf arkadaşıydık, ilişkimiz lise 4 te başladı , arkadaşlıkta 15, sevgililikte 12 evlilikte 2,5. senemizdeyiz 🤗
Nadiya07 Eski iş yerimde patronumun samimi olduğu insanlardan biriydi. Bu işte tecrübesiz ve acemiydim, bana projelerde püf noktaları anlatıyordu. Evlenmeyi düşünen bir insan değildim. Yaşım da büyüktü. 4.5 yıldır evliyim çok şükür şu anda.
ikiprensesannesi___ benimoglum 🙄🙄en ilginç olanı sizin hikayeniz olmali peki nasıl tepkiler aldınız çevreden merak ettim yanlış anlama lütfen sadece merak 😇Rabbim mutluluğunuzu daim etsin inşallah
LadyX benimoglum ahahahaahahah hiç ama hiç böyle bir şey beklemiyordum 😂 kız ben kendim linçlenirim sanıyordum senin yorumunu gördükten sonra ben masum kaldım hahahaha
ikiprensesannesi___ LadyX arakadaş ortamında tanıştık🥰5 yıl oldu evleneli ama keşke evlilik olmadan devam etseydik🤣
LadyX ikiprensesannesi___ neden öyle diyorsun bak sen dün de mutlu olmak için hiç evlenmemek demiştin 🥲🥲🥲
benimoglum ikiprensesannesi___ zaten arkadaşım daha nişanlıyken ayrılmak istiyordu eşimde oyle ama eşimin ailesi ayıp diye diye bunlar evlendi. 3 ayın sonunda da arkadasımın baskasıyla görüştüğü ortaya cıktı zaten orda bitti evlilik.
ikiprensesannesi___ LadyX yorucu güzelim yorucu eşimden çok şükür bir sıkıntım yok mutluyum da onunla ama evlilik kavramının kendisi yorucu bilmiyorum alışamadım sanırım yoksa çocuklarımı ve eşimi çok seviyorum varlıklarına binlerce şükür 🥰😍
ikiprensesannesi___ benimoglum ayy zaten ayıp diye diye nice insanlarin hayatı sönüp gidiyor giden hayatlar o ayıplar kadar dert olmuyor insanlara neyseki uzun sürmemiş Rabbim size birlikte yaşlanmayı nâsip etsin mutlu mesut 🥰😍
Senacanblt_ LadyX biz taşınmışız eşimler hsla aynı yerdeydiler işte geçmişten okuldan oturduğum yerlerden falan bahsedince o da bende oralarda okudum ve orda oturuyorum dedi sonra daha detaya inince annesine sormuş o tanımış direk tabi benim o zamanlar annem bilmiyordu soramamıştım