yvzslmvekrdsi asiyecihan ilk gebeliğimde bulantım çok olmuştu hatta 5kilo vermiştim 1.trimesterde şuan 7haftalığım hiç bulantım yok elhamdülillah
yvzslmvekrdsi asiyecihan her yediğini çıkarıyosan bi acile git serum yapılsın vücudundan su eksilmesin yani
prensesannesi246 Bezelye1 bizde bugun 6+6 olduk fakat dün kontrole gittiğimde bebeği ve kalp atışını göremedik 10 gün sonra için tekrar çağırdı..bana da 5 hafta ile uyumlu dedi
Bezelye1 prensesannesi246 genelde 1 hafta geriden gelmesi çok sıkıntı olmuyormuş bebek haftasını yakalıyormuş hayırlı bir şekilde duyarız kalp atışınıda inşallah