Kızlar iyi geceler bugün doktor randevum vardı geçen hafta vajinal yolla kese oluşumuna bakmıştık 0.56 cm demişti bugunde 13.2 mm dedi sizlerde durumlar nasıl normalmi 6 hafta için henüz bebeğimi veya kalp atışını göremedik 10 gün sonra gel dedi bu Arada son adet tarihime göre 7+5 olmam gerekiyor geç döllenme mutlaka dedi