mertunn merhaba ben anestezisiz çektirmiştim. Sonomed de çektirdim. Çekindiğiniz yere göre değişebilir kisiden kişiye de degisir tabi ama benimde canım tatlıdır normalde ama çok iyi geçmişti hafif sızlama hissettim sadece. 5 dk gibi kısa sürdü. Tüpler vs açıksa da rahat geçiyormuş diye duydum dogru olabilir kapalı olursa daha zorlanıyor sanırım. Sonra birkaç saat akıntı şeklinde kanamam oldu gecti ağrı vs olmadı sonrasında. O ay adet görüp sonraki ay da hamile kalmıştım.