mertunn canım ben geçen hafta çekildim anestezi almadan çekildim evet ağrı oluyor ama çok kısa bı işlem evlat sahibi olmak için gidilen yolda bir aşamayı daha aşmış gibi düşün eğer maddi imkanların el veriyorsa anestezili düşünebilirsin ama eğer seni çok zorkayacaksa dayanilamayacak kadar bir acı değil çıkınca benim hiç ağrım olmamıştı işlem kısa sürüyor zaten toplam en fazla 10 dk sürüyor bunun 4 5 dksi ağrılı oluyor sadece rabbim gönlüne göre versin 🌸