GirlandBoy_Mom normal. Ayyy 4. Ay atağı çok fenaydı cidden. Ölüm gibi birşey oldu ama kimse ölmedi gibi bir durum 😄😄 zamanla geçecek sabır 🥲 bizim 3 buçuk aylıkken başlamıştı 5 aylık olunca geçti 🥴 bir de 8. Ay atağı 4ten kötü diyorlardı ama bizim en kötüsü 4. Aydi. 8. Ayda çok şükür öyle aşırı bir zorlanma olmadı. Benim için en zoru 4 tü diyebilirim şu ana kadar 😄😄