GirlandBoy_Mom bizde pek farksız sayılmayız meme reddi yaşıyoruz bazen delirmemek için ben de ağlıyorum onunla😄
Uyku gerilmesi evet aynıyız o noktada örümcek aldım otrutracam başlıcam uzun hava şarkı soylicem beni dinlesin olmadı dans da eşlik ederim 😄