aybalasmom biz de her ay atak dönemi gibi grip oluyor oğlum atağı ayrı hastalığı ayrı yıpratıyor bebikimi de beni de o geçene kadar yeni atak dönemi geliyor bebeğim 5 ay olmasına 10 gün kaldı o dönemlerde meme reddi uyumak istememe sürekli ağlama şimdi bide diş sıkıntıları başladı evde huniyle geziyorum nerdeyse 😂😂😂