Arkadaşıminda regli bir iki gün geçince 14 bin küsur çıktı. Ama ultrasonda zar zor gözüktü ilk doğumu sezatyan olduğu içinmiş sonra tekrar gitti doktora yaklaşık 10 gün sonra bu sefer de kesenin boyutu 6 haftayla uyumlu çıktı. Tek kese var bende acaba ikiz mi dedim ama değilmiş