muberra__7070 Admsarzu yarın bir dahamı yapsam duramıyorum ki 4 senedir bekliyorum yarın bir daha yapsam yarında aynı çıkarsa yarın kanmı versem
muberra__7070 hat1 bana da verdi dokdur gonel f 300 PEN diye geçiyor 8gun kullanıyorsun sonra çatlama innesi veriyor duphaston diye hap veriyor bende gördüm bu tedaviyi
hat1 muberra__7070 ben kendi haline bıraktım artık yoruldum cidden Allah verecek birgın inanıyom rabbine sığınan yarı yolda kalmaz
muberra__7070 Bugün erken gebelik testi yaptım bir şey çıkmadı demeki yok dün silik çıkmıştı bilmiyorum gidesemi anasağlıya teste birşey cıkmadı ne zormuş umit edip hüsrana uğramak testmi yanıldı ki diye düşüne biliyorum oneticedeyim
muberra__7070 Kızlar benim adetime 4 ve 5 gün var iki gundu adet sancısı gibi bir şey var ama bugün tes yaptım çıkamadı ama sancı niye var acama benmi yanlış yaptım tedti
muberra__7070 Bide ben duphaston kulanıyorum daha bitmedi buda gebelik testin negatif çıkmasını saglarmı sizce ben bu hap bitikden sonramı yapmam gerekir
Hly_ygt muberra__7070 sizin testiniz çatlama iğnesine bağlı olarak pozitif çıkmış içinde beta hcg olduğu için. Çatlatma iğnesi yapıldıktan 14 gün sonra kan ver demişti benim doktorum benimde 10. Günü oluyor bugün
muberra__7070 Hly_ygt dün dokturumun sekreter sordum duphaston bitikden 4 gün sonra yap dedi bende bu duphaston etikilermi diyr sordum evet dedi bana ama
hat1 Prensannesi111 benım adetim düzensiz 10 aralıkta olmam gerek yumurtlama testı yaptım bugun ve ikinci cizgi cıktı yumurtlamam gec oluyormuş demekki