Bende ayın 13 de ovatirila inne yaptım onunla beraber 8 gün oluyor vurulalı bugün tes yaptım silik çıktı adetime 5 ve 6 gun var ve şuanda atefim alcak gibi ağrı geliyor sizce varmı gebelik inmeden olabilirmi inne vurali 8 gün oluyor ama biliyorsanız benide bilgilendirseniz