
Yazıp yazıp siliyorum küfür etmek istiyorum ağzıma yakışmadığını bildiğim halde ama neden neden biz çocuklarimizi bir yere yolladığımiz Zaman korkuyla mi yolicaz artık neden bu çocukları ihmal ediyorlar insan gibi büyütmuyorlar bu çocuk 15 yaşında ve bunun gibi bir sürü çocuk katlediliyor artık neden biri dur demiyor adalet en ağır şekilde verilseydi aslında böyle olmazdı kaç yıl ceza verilip çıkarıyorlar