Nur_cbn
Canım çok geçmiş olsun 🥺💗 Okurken içim gitti, ne kadar zor bir süreç yaşamışsın ama şükür ki hem sen hem bebeğin iyisiniz. 26. haftada böyle ani şeyler olabiliyor, hiçbir şey senin suçun değil. Bebeğin yoğun bakımda ama iyi demeleri en büyük güç, minikler gerçekten savaşçı oluyor. Sen de biraz kendine gel, toparlan, şu an en önemli şey moralin ve dinlenmen. Dualarım sizinle, inşallah bebeğin çok daha iyi olacak ve kısa zamanda kucağına alacaksın.💕🌸