Selam kızlarrr. Bir hafta önce hamilelik testim pozitif çıktı bugün doktora gittim 5 haftalık iki ayrı kese görüyorum ikiz gebelik ama gelişir mi ilerleyen zamanlarda görücez dedi beynimden vurulmuşa döndüm. 5 yaşında bir oğlum var. Nasıl olacak nasıl yaparım diye sabahdandır ağlıyorum. Beni teselli edin🙁🙁