Azizer hazalmamy zaman hızlı geciyo ben ilk haftalar yapıldığında baya çok ağlardım nasıl geçecek diye ama sabır ve dua ile geciyo Allah’ın jzniyle
hazalmamy Azizer kesinlikle öyle gerçekten bende çok ağlardım ilk zamanlar napicam nasıl gecicek günler diye şimdi surda kaç hafta kalmış diyorum şükürler olsun 🤲🥰
momyy280_ Azizer sezeryanda ameliyatta alıyorlar çoğunlukla zaten 37 38 haftalarda da sezeryan olduğu için bir sıkıntı olmuyor
Azizer esraaa97 şehirden şehire degisiyo herhalde almamaları lazım aslında özel hastaneler zaten serklaj olurken bir dünya para veriyoruz dikiş alırken de veriyoruz
Aaaa9698 esraaa97 ben devlette serklaj oldum ama alırken özeldeki doktorum aldı ve hiç para vermedim bence biraz doktorla alakalı
yesildoga Azizer benim de sezeryan sırasında aldılar önce bebeğimi çıkardılar daha sonra dikişimi aldılar 36+5 te doğum yaptım
yesildoga esraaa97 benim bir arkadaşım da serklajlıydı normal doğum yaptı bu durum kişiye göre değişiyordur
esraaa97 Bizlerin normalde rahim açık oluyor ama bebek duruşu vs etkiliyor sanırım normal doğumu bakalım sağlıklı olsunlarda nasıl gelmek isterse