fb9706 canım ben dikişimi bugün aldidrdim 37+5 özelde aldırdım benim dikişleri dogumhanede aldı abartısız 2 dakika sürdü ağrı olarak çok hafif spekulum aletini koyunca agiriyo ama çok dayanilmayacak bir ağrı değil biraz baskı hissediyosun dikiside kestiginde hiç hisseetmedim sonra ipi gosterdi bitti bu kadar dedi😃ben çok korkuyordum içini ferah tut sonra dan da rahim ağzı gumusakligina baktı normal doğum olabilir dedi ilk doğumum normal dedi bakalım artık artık bebisi bekliyoruz ne zman gelirse 21 .haftada acil serklaj oldum bugünleri görebilmek benim için mucize Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah