LadyX kız çok konuştum ama bunuda yazmadan edemicem heryerde görüyoruz bi aile kurup diğer aileden vazgeçmeyen kadın erkek fark etmez bu sorun halledilmeden ne olursa olsun temelin oturmaz aile önemli ama kendi kurduğun aile artık hayattaki en önemli şeyin maalesef benim ailem diyen insanların genelde mutsuz olduğunu görüyoruz çünkü kendi yuvasında diğer kişilere söz hakkı veren çevre ne yazıkki sorunlarını hiç bi zaman atlatamaz hepimizin başında var doğrusu kusura bakma benimde afedersin her ota boka maydanoz olan bi herbokolog kaynanam var 😅😅 ama çok şükür ki eşim her zaman annemsin saygım onsuz ama artık benim aileme karışma hakkın yok ben kaynanalık yapma hakkını sana vermiyorum yapacaksan da görüşmeyelim diye çok kez uyarmıştır