LadyX bence önemli olan eşinde huzur bulmak ..Mutlu olduğunda onunla paylaşmak istersin, üzgün olduğunda onunla paylaşırsın her duyguyu en basit şekilde onunla yaşamak ve paylaşmak istersin bunlarla da saygı ve her şey kendiliğinden gelir 🥰🥰mesela eşim bazen küçük bir çocuk gibidir ,gece vardiyasından gelir telefon izler uyuyamaz ama yanında otursam sadece elini tutsam anında uyuyor .. Bazen gel yanıma azıcık ben uyuyunca kalkarsın diyor 😂yani bu huzurdur ve doğum hikayemi anlatmadım ben daha burada nasıl doğum esnasında eşimin yüz ifadesi ile gülme krizine girdim 🤣🤣Allahım doktorlar beni kesmiş.. bebeğimi çıkartmışlar dikmeye hazırlık yapıyorlar ben gülme krizinden çıkamıyorum 😂😂