aysinnam ilk 12 hafta bebeğin tutunması açısından riskli görülen bir hafta olduğundan genelde ağır iş ,ilişki ,yoğun egzersiz vs biraz ara verilmesi gerekiyor yani kendinizi yormadan çok eğilip kalkmadan elbette yapılabilir .Ayrıca gebelik tamamen kişiye özel bir süreçtir insanların dediklerine asla takılmayın doktorunuz zaten sizi sorularınız doğrultusunda yönlendirecektir