busetekerr Oluyorumanlsana Benimde bir oğlum var bu kız olacak benimde heyecanım çok fazla kız olacağı için mi bilemedim 🤣😊
Elfidanur busetekerr bende kış gelmeden halledeyım dıyorum bıraz nazlım gecıyor hamılelıgım 🥰😂amin inşallah bu arada cümlemiz
busetekerr Elfidanur Evet kış gelmeden halletmek daha iyi ama bana erken gibi geldi henüz. Hangimizin nazlı geçmiyor ki 🤣🌸
Oluyorumanlsana busetekerr ya olabilir bende kız istiyordum erkek benimde hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar da önemli değil rabbim iki meyveyi de yatırmayı nasip etsin inşallah 🥹❤️
busetekerr Oluyorumanlsana Tabi canım öncelikle hayırlı ve sağlıklı olmaları yoksa ikisi de evlat çok şükür 🌸Rabbim isteyen herkese her iki meyveyi tatırmayı nasip etsin inşallah 🥰