maco61 cinsiyeti söylediler mi ?
Benim ilk hamileliğim ile bu aynı. Kız olsaydı da yine aynı mı olurdu bilmiyorum. Çok rahat geçirdüm ben hiç mide bulantım olmadı hiç ekşi aşermedim canım ilkinde de döner pastırma çemen çekmişti bunda da şuan hep pastırma döner et falan çekiyor. Turşu ekşi falan hiç çekmiyor. Baş ağrım olmuştu bunda da baş ağrım oluyor. Ayaklarım hep soğuktı bunda da öyle. Ödem hiç olmamıştı bende şuanda da yok valla böyle rahat geçiyor erkek hamileliği sanırım