gevseyenanne Benim doğum anım biraz problemli oldu yurtdışındayım dil konusunda anlaşamadık felan ondan dolayı ama şöyle söyleyeyim hiç doğumdan korkmadım hep yaparım ya ne olacak modundaydım. Önce nişanım geldi sonra sabaha karşı sancılarım başladı ufak ufak böyle güzelce banyomu yaptım hazırlandım yemek yedim sonra hastaneye gittik. Kontrol ettiler 0 açıklık 😂 açılmam o kadar yavaştı ki gerçekten beklerken yorulmuştum doğum zamanı gelince uyukluyordum. İlk doğum böyle oluyor zaten yavaş açılma oluyor sonra bi anda hızlanıyor ve doğum oluyor. Ben sabah saat 03.48 de doğurdum en son akşam 8 gibi doktor baktığında mümkün değil bu gece doğurmazsın belki sabah ama bence öğlene anca demişti. Sonra gece 12-1 gibi artık çok yoğunlaşmıştı ağrı doğumhaneye indim açıklık hala 4-5 cm anca olmuştu. Yarım saat kadar sonra suyum geldi suyum geldikten sonra bir saat içinde doğurdum zaten. Ikınma başlaması doğum toplamda 20-30 dk anca sürmüştür. O yüzden merak etme eğer ağrı eşiğin çok düşük değilse gayet dayanılabilecek bir ağrı gerçekten. İnsanların çoğu korkudan dolayı zorlanıyor zaten ama gerçekten korkulacak bir şey yok unutma fizyolojik olarak sen doğurmayı bebekte doğmayı zaten biliyor. Sen aslında hiçbir şey yapmıyorsun bebiş zamanı gelimce kendi kendini ittiriyor ıkınma kendiliğinden geliyor. Ebeni iyice dinle onun talimatlarına göre hareket et hiçbir sorun olmayacak. 🥰❤️