sima_ emmy06 teşekkür ederim 🫶🏻 evet 4 ay sonra tekrar hamile kaldım çok sükür şuan çok yeni 5+4 haftalık 🤗 bizim ki mucize bebek aslında cünkü ben tedavi olmadan gebe kalamiyordum her gittiğim doktor da öyle söylemisti ama tedavi olmadığım ay hamile kalmışım asla aklımıza gelmezdi. Gerçekten çok şasırdım Rabbim in hikmeti. 3 ay sonra siz de deneyebilirsiniz korkularınız ve endişelerinizi o kadar iyi anlıyorum ki tekrar aynı şey olur mu diye düsünüyorsunuz ama kendiniz sıkıntıya sokmayın. Eğer yiyecek ekmeği varsa evlatlarımızın Rabbim bizleri kavuşturacaktır inanıyorum ben sizde inanın🫶🏻🤗
emmy06 sima_ aynen biz de öyle diyerek avunuyoruz, gebelik boyunca çok Zorlandım lekelenme kanama pıhtı hepsini yaşadım ve sonu kürtaj oldu kalp atışını bile duymuşken.. Şimdi doktor beklemeye gerek yok direk gebe kalabilirsin deyince şaşırdım ben de