11+1 ken, kalp durması ile bebeklerimi kaybettim, bugün kürtaj oldum. Çok kanama yaşadım. aralıklı olarak yoğun adet sancısı gibi sancı çekiyorum, saatte bir tatlı kaşığı kadar pıhtı geliyor. Yaşayan var mı, ağrıların azalması için ne önerirsiniz? İlk gebeligim ilk kürtajım çok bilgisizim. Kanama da çok olunca hastanede korktum