mavi123_ Benim doktor üniversitesi hastanesinde görev yapıyor kendisi prof.oldugu için randevu bulunmuyor onun için özel kliniğine gidiyorum😅 daha rahat oluyor hemde 2 haftada bir bebekimi görebiliyorum doğum üniversite de olucak devletten farkı yok ama sırf o doktor diye sesimi çıkartmıyorum🥲 doğumumuda doktorum girecek aslında ne kadar istese verirdik ama fiyat gayet makul iyi de oldu çocuğumun ihtiyaçlarını görücem😅