mavi123_ Arkadaşlar özel muayenehanelerde nst aynı yerdemi yapılıyor yoksa hastaneye mi yönlendiriyor?
aslib16 Özel kliniklerde doktorların kendi nst cihazları oluyor ve klinikte çekiyorlar. İlave ücret alıyorlar.
mavi123_ aslib16 aaaa bide onamı para verecez?? Ne kadar saçma ama yeminle para tuzağı. Özel hastanelerde ama ücretsiz oluyor
sevacano mavi123_ özel muayene yerlerini tercih etmiyorum bilmiyorum ama özel hastaneler de ozel odalar var orada yapılıyor çıkan kağıdı dr veriyorsunuz ona göre sizi bilgilendiriyor .
mavi123_ sevacano ilk gebeliğimde özel hastaneye gidiyordum evet onu biliyorum ücretsiz oluyordu bide ama bu sefer özel muayenehane ye gidiyorum ve acaba ücretlimi bilmiyorum
hilal858_ mavi123_ Aynı yerde olucak benim ki hafta da 1 kontrol ve nst olduğunda ücreti 1 hafta verip 1 hafta vermeyecekmişiz. Bu benim açimdan iyi çünkü doktorum üniversitesi hastanesinde çalışıyor ve oturduğum yerede hastane çok uzak(Merkezde değil hastane)
mavi123_ hilal858_ hummm bakalım bugün soracam bizimki nasıl oluyor. Yani 1500 muayene ücreti ya bi zahmen nst yı de ücretsiz yapsınlar ama😏
melaly 2020 deykende aynı doktoruma gidiyordum şimdi de. Ama daha nst zamanıma çok var. Bir önceki gebeliğimde hiç nst için para ödememiştim. Klinikte farklı odada yapılıyordu.
mavi123_ melaly bununda başka odaları var heralde orda yapıyordur bugün gidince bakalım belli olur. Kaçıncı haftada sizi nst ye aldılar. Ben ilk gebeliği 3 sene önceydi tamamen unutmuşum kaçıncı haftada başladı
orkidemm_ mavi123_ 1500 çok uygun ki çoğu özel hastane 2000 üstü benim 2600 genelde böyle muayane uygun olunca farklı şeylerden çıkarıyorlar nts gibi vs ben burda 600 tl vereni okumuştum yanılmıyorsam
busra34__ mavi123_ valla fiyarınız baya iyiymiş ben başta 2150 veriyordum şuan 2400 olmuş indirmle 2200 veriyoruz😐