Ozlem13 Masal Alin koyabilirisn frkli olsun bende masal koyacağım kızımın adını ama sadece Masal koyacagim iki isim sevmiyorum çoğu zaman tek isim söyleniyor pek nadir nur v.s gibi eklenirse iki isim kullaňılyor bu yüzden saçma buluyorum iki isim koumayj ne işim soylenecekse o konulmani tabi bu benim düşüncem herkesin düşüncesine saygı duyarım