Happy12 geç döllenmede kafan hiç karışmasın keseyi ve ya bebeği haftasından biraz geç görürsün sadece. Doktora bile gitmedim hala.. haftaya gideceğim inşaAllah 6.haftamı doldurayım öyle gideyim dedim ilk gebeliğimde öğrenir öğrenmez gittim ve haliyle çok küçüktü kese görünmedi. Dr sürekli düşük dış gebelik vs diyerek benim pozitif enerjimi negatife çevirdi. Stres çok yaptım zaten o heyecanı cok yaşayamadan lekelenmem oldu sonra kanamam sonrada düşük.. inşaAllah bu sefer kucağıma almayı nasip eder Rabbim. Kendini hiç germe sıkma strese girme drlarada bakma şakın ablamın sağlık Ocağı doktoru şakın hemen doktora gitme bekle 7-8 haftada git . Keseyi görmedik diyorlar gebenin psikolojisini bozuyorlar falan demiş..