Happy12 yaa 37. Hafta hemde cok gecmis olsun canımm.. korkma bos gebeliği kimse bilemez kesen olucak bebek olmıcak bunu kimse betana bakarak söyleyemez ben bi boş gebelik yasadım 9. Haftamda netleşti düsün güzel düsünelim güzel olsun inşaallah bu mubarek gecede sağlıklı hamilelik sağlıklı bebek ve sağlıklı kavusmalar olsun inşaallah