zfrnemos Elsanur bı arkadasımın 2 yasında cocugu vardı kucak ıstıyodu sureklı oda cok ayakta kalınca cocugu tasıyınca kanaması oluyodu ama oyle uzun sure degıl lekelenme olup kalıyodu oyle umarım sızdede boyle bısey olmustur
Elsanur zfrnemos inşallah öyledir hastaneye gidiyorum bir kere lekelenme oldu durdu şimdilik korkudan çok çişe çıkıyorum o kadar
Elsanur zfrnemos @mor_menekse1 @biranneninyolculugu @kaplanseren @eni67 Geldim kızlar. Çok şükür suyu bebek iyi sancı yok ikimizde de alttan muayeneyi kabul etmedim açılmam olur diye . Acildeki doktorda şükür ki kendi doktorumdu takipli olduğum . Ağır kaldırmak yorulmak yok artık dikkat edelim kızlar 😔
Briahll Elsanur benim de 26. Haftamda olmuştu canım fazla yorulduğum Bi dönemdi eahi mağzı da açılma olmuş ondan lekelenme olmuştu doktor Bi hap verdi dinlenmeyle geçti şuan 36+1 olduk senin de öyle Bi şeydir git bakalım doktor ne diyecek.
mor_menekse1 Elsanur ay şükür iyimissiniz dikkat et oğlunu alma koluna benimde ikiz çocuklarım var almıyorum sürekli otururken alıp öpüyorum snra bırakıyorum ne olur ne olmaz erken doğum oldu ilkeli korkuyorum sağlıkla zaminda doguralim insAllah 🤲🏻🥹
Elsanur mor_menekse1 ya sürekli peşinde koş kucak istiyor oyalamaya çalışacağım artık canım hafif diye bilmiyordum da bebek zarar görüyormuş demek ki