Haftanız ileri bence acile gitme imkanınız varsa gidin asla amacım sizi korkutmak değil sizin haftanızda arkadaşım 29+5 di aynı yerde çalışıyoruz iş çıkışı eve gidince siz gibi leke geliyor kendi doktoruna gitti çam Sakura ya yönlendirme yapmış kendi Doktor’u ve ertesi gün doğurdu oğlu şuan küvezde durumu iyi hamdolsun ama onun sancısı vardı bir kaç gündür kasık sancısı çok çekmişti 20 gün oldu doğum yapalı bu haftalar da riskli deniyor içiniz rahat etsin görünün bizleride haberdar edin