vanilya_kokusu_ dalyaluna35 teşekürler canjm beklicem önümüzdeki aya inşallah toparlar bişey çıkmaz takmamaya calisaacam çok şükür kötü bişey olmamış 🙏🏻 zaten strese boş yere girmek gerekmiyor sonra boşuna okadar strews yaptım.demek istemiyorum
dalyaluna35 vanilya_kokusu_ evet siz olumlu düşünün pozitif düşünün ki bebeğiniz de stres olmasin onlar hissederler.. cok gecmis olsun sağlıkla kucağınıza alin insallah 🙏