busraggyy gebelikte tsh yüksekliği cok sık görülüyor cunku bebeğin beyin gelisimi icin iyota ihtiyacı var bu iyotu anneden alir plesenta yolu ile. Haliyle bebek onu tukettigi icin annede azalır ve bu sebeple iyot eksikliği ortaya cikar ve annenin tsh degeri yükselir. Doktorlar bu sebeple ilac başlatır çünkü eksikliği çok ciddi sonuçlara bebeğin gelisim geriligine yol açabilir. Ötrox bebeğe zarar vermez tam tersi anneyi destekler vucudun iyot ihtiyacını karsilar anne iyi oldukça bebek de ondan beslenir. O yuzden ötrox levotron gibi ilanlar verilir ve guven rahatlığı ile kullanabilirsiniz doktor kontrolünde dozlariniz ayarlanır belli bi tsh seviyesinde olunması istenir genelde tsh 0.4 ile 2.5 arasi olmasi bebek icin yeterlidir tabi ki t3 t4 te cok onemli hepsi bir bütün olarak değerlendirilir. Bu tiroid hastaligi kalici degil gebeliğe bagli gecici bir tiroid sendromu. Doktorunuz ilac onerdiyse Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz tabi ki ben her konuda sadece gebelik icin degil sağlıkta herhangi bir konuda 2. Görüş alınması taraftarıyım 🌸