Allysworld
Allysworld Anlıyorum, sadece naçizane bir fikir… İlk aylarda sık yapılan ultrasonlar olmasaydı, kanamalarım sonrası panikleyip bebeğim düştü sanabilirdim. Sık yapılan ultrasonlar sayesinde kesemin düzenin bozulmadığı, kanama alanı olmadığı açılmadığı tespiti yapıldı. İçim rahat bir şekilde istirahatimi yaptım. Doktorum da sorun olmadığını görüp tedavisini yaptı. Zaten tıp dünyasında 1 tedavisi var. Şu an da onun sayesinde bebeğim yanıbaşımda 🧿🧿 Belki de o tespit sonrası tedavi sayesinde yanımda..