cennet033 hd_d ben bi dört haftalıkken gidebildim bide sekizinci haftada sekizinci haftada memlekttetydimordaki doktor kullnamaya başla dedi öyle başladım ilk oğlumda kullandım ama onda hep kullandım galiba
hd_d cennet033 anladm canım bakalm sağlık ocagjna gitcem burdaki doktor yoksa eczaciya daniscam ne diycek
Kubraelisa1- hd_d ilk hamileliğimde midem çok hassastı folik asiti 1 gün içtim midem daha kötü oldu düşüncesiyle hiç içmedim şimdi 2.ye hamileyim bunda mide sıkıntısı yaşamadığım için kullandım 3 ay
cennet033 hd_d git canım banada hastanedeki doktor üç tane önerdi üçünden birini alabilirsin dedi eczacıya sorunca üçü arasındaki fark ne diye üretildikleri yer ve fiyat farkı dedi
hd_d cennet033 anladim canım ama eşim götürmüyor kendi doktorun yazmadı falan filan diyor biseyelr saçmalıyor
bilgedenizokaribal hd_d hamileliği geç, gebelik planlamadan 3 ay önce başlanması tavsiye edilir. Folik asit eksikliği ciddi beyin ve omurilik problemleriyle doğmasına sebep olabilir. Sabah ilk iş bir eczaneye gidip kaliteli bir folik asit tavsiyesi al ve kullan
cennet033 hd_d benimde kendi doktorum değildi öemlektteydim sadece biz daha bebeğinkalp atışlarını duymamışrık kalp atışlarını dinlemek için bı doktordan randevu aldım o doktor söyledi banada haftaya nasip olursa birdaha gitmeyi düşünüyorum ama bu sefer kendi doktoruma ona da söylerim doktor öneriyor zaten kendin alıyon marka tercih meselesi dediğim gibi bana üç tane önerdi ben hangisi varsa onu aldım
hd_d cennet033 anladım canım benimkide hem randevu bulamadım bide randevusuz da bakmıyorlar burda tek seçeneğim aile hekimi yada eczaneydi onada esim güvenemiyor ya yan etki yaparsa falan filan diye
hd_d eslem2121 yok aşkım arabayla gidebilirim anca neyee bakalm ya yapacak birsey yok gidene kadar saglikli beslenmeye dikkat edicem bi gideyim sag salim bebegimi göreyim de
hd_d eslem2121 bide bugün galiba dün kafaya cok taktiğim icin rüyamda doktora gidiyordum kese de vardı bebek de vardı fakat bebek kese icinde degil kese dışında oluyordu kalp atışını duyamiyordum sonra esimin yanına gidiyordum durumu anlatıyordum doktor geliyordu bebek kese dışında ameliyat olman gerekiyor falan diyordu cok değişik bir rüyaydı ama bilinc altimda kaldigi icin böyle bir rüya gördüm diye düşünüyorum