hd_d snmerd tamam canım aile hekimine ugriycam bakalım dediğine bakmam burdan alcam insllaj teşekkür ederim 🎀
Birhilal hd_d ocean mummy tavsiye ederim içinde başka vitaminlerde var ben onu kullanmıştım folik asit halsizlik yapar normalde bende öyle bişey olmamıştı çünkü içinde omega 3 flnda var kullanabilirsin bi sorun olmaz bence
hd_d Birhilal esim gelsin bi eczaneye gidicem canım onerdiklerinizi hep soylyicem bakalm teşekkür ederim 🎀
yigitinannesi34 Birhilal bende ocean nın folik asitini kullanıyorum, Dr sordum iyidir dedi, zaten sgk ödemiyor Dr reçete etse bile
G3434 hd_d Geç kalmış sayilmassin ama kafana çok takılıyorsa eczaciyla bir görüş en azından bilgili oluyorlar doktora gidene kadar kullan doktora gidince konuşur halledersiniz belki ilacı falan değiştirir.
sarilale123 hd_d ben hamilelik olmdan kullanmaya başladım ,doktoruma geçen hafta yazmıştım kan sonucumla ilacıda attım kullanmaya devam et demişti
hd_d sarilale123 ben kullanamya baslarsam belki doktorum da öyle diyebilr ya da doz degistireblr bakalm bi gideyim eczaci ne diycek
sarilale123 hd_d folidoce kullanıyorum bence de başlayın zaten belli bir dönem kullanılıyor, şu an organ gelişimi için önemli
hd_d sarilale123 anladm canım onerdikelrinizi eczaciya sorcam ama aklima folidoce yatti benimde tesekkur ederkm🎀
Kubraelisa1- hd_d tabiki önemli ama çok stres yapmayın ben hamileyken hiç kullanmadım kızım çok da sağlıklı doğdu
hd_d Kubraelisa1- yaa mssllahh ne güzel 🎀bende cok arada kaldım sen tekrar hamile kalsan yine kullanmazmisisn peki
Kubraelisa1- hd_d ilk hamileliğimde midem çok hassastı folik asiti 1 gün içtim midem daha kötü oldu düşüncesiyle hiç içmedim şimdi 2.ye hamileyim bunda mide sıkıntısı yaşamadığım için kullandım 3 ay
Ehjfjsjs hd_d önemli evet canım zaten onu doktor yazmıyor sadece şunu alabilirsin diyor özel alım yine sen gidip kendin al bence