Geçen hafta pazartesi aldım 2 tüp verildi demirim 7 seviyesindeydi ve hızlı şekilde verildi baygınlık geçirmişim üç gün sonrasinda anca vücudum normale döndü şuan çok şükür gayet iyiyim nefes dahi almakta güçlük çekmeye başlamıştım iştahım yoktu uykudan kalkamiyordum kesinlikle almalısın ama yavaş yavaş birde tok karnına git ben orda da hata yaptım aç karnına verildi bana