ocak ayında dıs gebelik yasadım benim de sol tüpüm alındı. tam 1 ay sonra tekrar hamile kaldım. 3 aylıkken gelisimi durdu ve kurtaj oldum. doktorum vucudun da psikolojin de cok zarar gördü biraz dinlen dedi. araya da yaz girmisti. bende tamam dedim 3 ay kadar hic düsünmedik. yaz gezme tozma tatil derken o sürec bana cok iyi geldi. eylül ayında tekrar kontrole gittim bebek istiyoruz artık hazırız diye. eylülde soldan yumurtluyorsun dedi. o ay bos gecti. ekimde yine cagırdı yine soldan yumurtluyorsun dedi. yani demem o ki her ay bi sagdan bi soldan yumurtlama olmuyor. bu ay icin de bana letrol verdi yumurta güclendirici. sag taraf daha saglam hale getirelim dedi. 2 gun sonra ilaca baslayıp sonrasında kontrole gidecegim. dualarım tüm anne olmak isteyenlerle. sizler de bana dua edin bu ay da olmazsa yavas yavas tüp bebege baslayalım dedi doktorum. yani demem o ki dıs gebelikten sonra direkt hamile kaldım ben. Allah ol derse oluyor valla nasip meselesi. icimizi ferah tutalım ve hep hayırlısını dileyelim 🙏🏻