Bende 1 yıl arayla 2 defa dış gebelik geçirdim ikiside sol tupume yerlesmisti ikincide ameliyat oldum ve sol tupum alındı. 1 yıl boyunca bende sürekli acabalarla ovulasyon testleri yaptim hiçbirinde de olmadı sonra bıraktım akışına ve o ay hamilr kaldım şimdi doğumuna 3 gün var.
Zaten her ay bi taraf yumurtluyormus yani %50 50 oranda her ay o yüzden kalbini ferah tut ve beslenmene dikkat et sağlıklı beslen 🫶🏻 umarım en kısa zamanda bebis haberini alırız ❤️🫠