Yagmur63 Bebeğinizin hareketlerini ne zmn hissetmeye başladınız merak ediyorm biz 17 haftayız daha hiç Hissetmiyorum
DlstM Yagmur63 bnde öyle fazla hissedemyrm ama erkrn daha cnm 20 ye kadr hatta ilk gebelikte 21 e kadr yolu var beklemek lzm
Isimbulamadim 20 li haftaları bekleyin kızlar önce balon patlaması gibi sonra bişeyler kayıyor gibi bugün 29 + 4 um uyuyup uyandigini bile fark ediyorum elhamdülillah :)
Nezahatozen 20+6yim 1 haftadır balon patlar gibi değişik birşey oluyor karnimda niyeyse öyle olunca mutlu oluyorum seyirmelerini 15. haftadan beri hissediyorum sabir sabir bende hissetmiyorum diyordum ama hissetmeye basladim
Yagmur63 Nezahatozen inş bende hissederim bu güzel duygu çünkü ikinci gebeliğim olmasına rağmen ilk gebelik gibi heyecanlanıyorm
Yagmur63 Kardelen25 12 de doktor erkek dedi 16 da erkek dedi farklı doktor herhalde erkektir değişmezse yanı
Kardelen25 Yagmur63 benim daha belli değil bi kız dediler bi erkek ama erkek daha hareketsiz oluyor Muş