Deletedmom_297
Ben Perinatolojiye gittim iyice bebeğe baktı , sonra dedi sanki rahminde kısalık gördüm. Müsaitsen bakalım dedi olur dedim , vajinal muayne etti herşey yolunda kısalık yok dedi
Devlete gitmiştimm
Bence doktor bi risk görse bakar onun dışında bakmaz ama sen yine hazırlıklı gidersin