Cansuuert iyiliktozu bana 200 ve üzeri ciksrsa acile basvurursun demişti endokrin de mi acaba onu baz aldı dicem yine olmaz sonuçta minik bi can daha taşıyoruz daha çok dikkat edilmesi gerekiyor yaa Amin inşallah 🌸
snmdzdg16 Cansuuert evet inşallah yapabilecek bişeyimiz yok maalesef düzenli beslenme ile düzene girecek inşallah 🙏
lol iyiliktozu doktorunuzu değiştirin daha iyi bir dahiliye uzmanı yada endokrin bulun bnm kadın doğum doktorum da ayarlıyor ilac dozlarimi insülin kullanıyorum ben
iyiliktozu lol kendi doktorum ayarlasa keşke benimkini de 🥺. Yarına dahiliyeye randevu aldım. Umarım biri adamakıllı bir yönlendirme yapar çok canım sıkıldı