Cansuuert merhaba benim de yüklemede 1. Tokluk yüksek çıkmış(179). Doktor Endokrine yönlendirdi. Gidene kadar da evde ölçüm yapmamı istedi. Açlık da biraz yüksek. Az önce bile 109-182 çıktı. Endokrine sabah gittim sorun yok diyor. Biz 180 nin altında olmasını isteriz diyor. Doktorum 140 ın altında olmalı diyor 1. Saat. Bir de laboratuvardaki ölçümlerde açlığım düşük çıkıyor evde yüksek anlamadım neden. Sizin doktorunuzun görüşü ne, ne yapmalıyım bilmiyorum. Endokrinci çok ilgiszdi bu arada