Allahneverdiysee ahahhahah aynı marka testle başka yaptım negatif çıktı sabah yine yaptım çok silik gölge çıktı bence yalancı pozitif.
Allysworld smyyy95 aşkım yaptım hayalet bir çizgi vardı yani zar zor gördüğüm. Belki geç döllenmedir dedim, çarşamba tekrar yapacağım daha belirgin olur beta artışı olunca, şu an varsa da muhtemelen beta daha 7-8 falandır😂😂
Mutlubiriol Allysworld Bebeğim ben hala regl olmadım ya 35. Gün ama 3 gün önce negatif gördüm sence değişebilir mi yoksa önceki döngüm kısa olduğu için yumurtlama uzun sürdüğü için mi olmuştur.
Allysworld Mutlubiriol balım kan ver en net o, stresten gecikme ihtimali de var maalesef bir şey diyemiyorum şu an. 35 gün olmuş daha pozitif görür müsün bilemedim, bana gecikme gibi geliyor şu an
Mutlubiriol Allysworld İnşallah bi ihtimal geç döllenme olmuştur ya. 40 a kadar bekleyip test yapayım olmadı gideyim diyorum
Mutlubiriol Allysworld bugün de olmadım bebeğim bulunduğum yerde yakın hastane vs yok eşim de çalışıyor ve izin hakkı bitti. O yüzden cuma ters yapcam evde. Cumaya kadar adet olmazsam sence ihtimal var mı
Allysworld Mutlubiriol bu kadar geç döllenme olmaz diye düşünüyorum. Yumurtlamadan sonra yumurta 12-48 saat arasında canlı kalıyor. Geç döllenme dediğimiz şey de bu aslında yani +2 gün. Senin epey geçmiş ve testlerin de negatif. Düşük ihtimal ama Allah ne dilerse o olur tabii.
Mutlubiriol Allysworld Bi arkadaşken dedi ki doktor 10 gün gecikirse test yap ondan önce negatif olabilir demiş 🥹benim de kendimi avutma çabam.. inşallah olur ya çok istiyorum Allahım bi mucize olsun