Allahneverdiysee penbe_karisi geçmedi ama yalancı galiba başka test yaptım aynı marka o negatif çıktı
fasulyetanesiii Allahneverdiysee canım evde yapılan testlere güvenme benim evde yaptığım 2 testim negatif çıktı gittim kan verdim pozitif çıktı
Allahneverdiysee fasulyetanesiii hangi markaydı canım . Benim ikisi de nimo farklı eczanelerden aldım
Serappppph Allahneverdiysee yeni yaşadım canım 3 tane yaptım tam arka arkaya ve hepsi pozitif verdi ve bugun adet oldum
Serappppph Allahneverdiysee imkanin varsa baska testle tekrarla asla guvenme nimoya profilime bakarsan görürsün ordaki testimi canım
Allahneverdiysee Serappppph baktım canım bildiğin pembe ikinci çizgiler . Çok üzüldüm insanları umutlandırıyorlar
Serappppph Allahneverdiysee ben de çok üzüldüm valla canım bir de duratest almıştım o da bozuk çıktı şansıma aksam eşim predictor aldi sabah da onu denedim negatif zaten ardindan sabah adet oldum
Serappppph Allahneverdiysee demi yani dedim hadi birisi yalancı çıktı hadi 2si 3. De cikmaz ya dedim cok umutlandım hakkım helal degil üreticilerine
Serappppph Allahneverdiysee o yuzden gercekten predictor awox miratech bu üç test varsa vardır aslında acelecj davranıyoruz iste dayanamıyoruz adet geçemeden hiç bisi yapmiycaksın ama ben kendime söz geçiremiyorum bir turlu yine yapıyorum
Allahneverdiysee Serappppph kesinlikle öyle😶 ben de ilk çizgiyi görünce ümitlendim heyecanlandım moralim yerlerde şu an . Bir de hazırlamıştım kendimi bu ay olmadı diye belirti yoktu çünkü .
Allahneverdiysee Serappppph valla ben de aynıyım yapmayacağım diyorum yine yaparken buluyorun kendimi
Serappppph Allahneverdiysee belki vardır canım simdi ne çok umutlan ne de ümitsiz ol sanki hic bu testi yapmamış gibi kafanı boşalt en erken zamanda başka test yap inşallah vardır dualarım seninle. Seni uzmek için demedim inan Allah şahit benim gibi gönlünün kırılmasını istemediğim için anlattım başıma geleni
Allahneverdiysee Serappppph tabi ki anladım ben de senin için üzüldüm zaten boşuna ümitlendin sevindin boşa çıktı allah en kısa zamanda nasip etsin canım💖🌸tüm isteyenlere
beautymom Ben yıllardır artımed kullanıyorum hiç bana yalancı test sonucu vermedi hep negatifti en son hamileliğimde pozitifti ve şuan 12+5 haftalığım ama en güzeli Süphelenip kan vermek :)
Allahneverdiysee beautymom artımet için çok olumsuz yorum gördüm ben 2022 de gebeliğimi o testle öğrendim ama o zamandan bu zamana çok bozulmuş sana iyileri denk gelmiş :) sağlıkla kucağına alırsın inşallah✨
Allysworld beautymom müthiş şanslısın hayatım, artımer beni ağlama krizlerine soktu hep nefret ederim o yüzden kendisinden :(